Viser resultat 1- af

Vis flere resultater

Digital Post til virksomheder, foreninger mv.

Hvis du har en virksomhed eller en forening med CVR-nr., skal du have en postkasse til Digital Post fra det offentlige.

Alle virksomheder og foreninger skal have en Digital Postkasse for at modtage post fra offentlige myndigheder. Det kan f.eks. være meddelelser om sygedagpenge, straffeattester, indkaldelse til bilsyn, støtte fra kommunen og rykkere for årsregnskaber.

Den Digitale Postkasse har samme juridiske status som en fysisk postkasse. Det vil sige, at virksomheder er forpligtet til at orientere sig i de meddelelser, som det offentlige sender digitalt, på lige fod med trykte breve.

Virk.dk har udviklet deres eget hjælpeunivers om Digital Post og NemID for virksomheder, hvor du kan finde yderligere informationer.

 

Hvad er et medarbejdersignatur og hvor kan jeg få råd og vejledning til dette?

Du kan få råd og vejledning til digital post til virksomheder på Magion Biblioteket af Bibliotekar Mette Kulmbach samt Kim Nissen. Du kan læse mere om vores tilbud her.